Ζητούνται εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών-τηλεργασία (Καστοριά – Κοζάνη)

  1. Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών -ΚΑΣΤΟΡΙΑ- Τηλεργασία Η CQS S.A., ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δίνει την ευκαιρία σε υποψήφιους από την Καστοριά να εργαστούν από τον χώρο τους ωςΕκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών
    ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ ΙΝΒ_GN_KSTR

    8ωρη πενθήμερη απασχόληση σε κυλιόμενες βάρδιες (Δευτέρα έως Κυριακή) Οι κάτοχοι των θέσεων θα είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ενημέρωση πελατών μεγάλων οργανισμών με σκοπό την άριστη κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών τους αλλά και την ικανοποίησή τους.


    Απαραίτητα Προσόντα:
  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Άριστη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (πτυχίο)
  • Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα συνεκτιμηθεί.
  • Εκπληρωμένες Στρατιωτικές Υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

Η Εταιρία προσφέρει:

  • Μηνιαίο μισθό υψηλότερο από τον ισχύοντα βασικό και ασφάλιση
  • Bonus επίτευξης στόχων σε δείκτες εξυπηρέτησης πελατών
  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης εντός του Ομίλου
  • Προνόμια για όλους τους συνεργάτες μας, ομαδικές δράσεις και εκδηλώσεις όλο το χρόνο
  • Ολοκληρωμένη εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής

ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2) Η CQS S.A., ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δίνει την ευκαιρία σε υποψήφιους από την Κοζάνη να εργαστούν από τον χώρο τους ωςΕκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ ΙΝΒ_GN_KZN

8ωρη πενθήμερη απασχόληση σε κυλιόμενες βάρδιες (Δευτέρα έως Κυριακή) Οι κάτοχοι των θέσεων θα είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ενημέρωση πελατών μεγάλων οργανισμών με σκοπό την άριστη κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών τους αλλά και την ικανοποίησή τους. Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Άριστη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (πτυχίο)
  • Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα συνεκτιμηθεί.
  • Εκπληρωμένες Στρατιωτικές Υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

Η Εταιρία προσφέρει:

  • Μηνιαίο μισθό υψηλότερο από τον ισχύοντα βασικό και ασφάλιση
  • Bonus επίτευξης στόχων σε δείκτες εξυπηρέτησης πελατών
  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης εντός του Ομίλου
  • Προνόμια για όλους τους συνεργάτες μας, ομαδικές δράσεις και εκδηλώσεις όλο το χρόνο
  • Ολοκληρωμένη εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *