O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό θυγατρικής εταιρείας της VODAFONE και θα είναι υπεύθυνος /η για:
- Τεχνική Εξυπηρέτηση Πελατών και βλαβοδιαχείριση στο πεδίο / χώρο που πελάτη
- Ενεργοποιήσεις πελατών (Εγκατάσταση & παράδοση υπηρεσιών νέας σύνδεσης (μικτονομήσεων)
Απαραίτητα προσόντα:
- Απόφοιτος/η ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ Πληροφορικής/Τηλεπικοινωνιών ή συναφούς κλάδου
- Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού MS Office
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχο ρόλο Τηλεπικοινωνιών (θα συνεκτιμηθεί)
- Γνώση λειτουργίας αδεσμοποίητων βρόγχων
- Τεχνική κατάρτιση πάνω σε τεχνολογία xDSL και των εξοπλισμών
- Γνώσεις υπηρεσιών τηλεφωνίας VoIP, Internet, IPTV
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Δυνατότητα εργασίας υπό καθεστώς βαρδιών
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Bonus αποδοτικότητας
- Ιδιωτική ασφάλιση
- Εταιρικό ΙΧ
- Εταιρικό κινητό
- Συνεχής εκπαίδευση
- Φιλικό & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού